Strona główna forum » ZalogujZaloguj Sprawdz wiadomościSprawdz wiadomości ProfilProfil  |  RejestracjaRejestracja SzukajSzukaj FAQFAQ UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy  |  www.zlociste.lagwus.pl
Forum Złociste jarzębiny - Forum mieszkańców, ul. Zatorska, Wrocław Strona Główna

Złociste jarzębiny - Forum mieszkańców, ul. Zatorska, Wrocław

Złociste Jarzębiny I, II, III, IV - forum mieszkańców przy ulicy Zatorskiej we Wrocławiu

kontakt: zlociste.jarzebiny@gmail.com

Ofeta PUMAZ


Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Złociste jarzębiny - Forum mieszkańców, ul. Zatorska, Wrocław Strona Główna -> Złociste Jarzębiny I
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wnukol



Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 293
Skąd: Zakrzów

Post
Wysłany: 31-07-2009, 15:05:11    Temat postu: Ofeta PUMAZ
Odpowiedz z cytatem

Wrocław 31.07.2009 r.

Osiedle Złociste Jarzębiny
ul. Zatorska
Wrocław


OFERTA

Firma „PUMAZ”- Stanisław Olszewski pragnie przedstawić ofertę na zarządzanie nieruchomością przy ul. Zatorskiej we Wrocławiu.
Nasza firma została zarejestrowana 08.06.2001 r. w Urzędzie Miejskim Wrocławia pod numerem 156075 przez właściciela Stanisława Olszewskiego. W okresie tym firma zebrała ogromne doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami, zarówno nowymi przejmowanymi od deweloperów, jak również budynkami mieszkalnymi będącymi własnością Wspólnot Mieszkaniowych. Potwierdzeniem profesjonalizmu firmy jest praktyka w zarządzaniu nieruchomościami właściciela firmy, który kierował przez 14 lat instytucjami utrzymującymi zasoby mieszkaniowe.
Zatrudniamy dwie osoby posiadające licencje zawodowe i bogatą praktykę inżynieryjno techniczną, administratorów, którzy opiekują się bezpośrednio budynkiem, a także kwalifikowaną księgową i kadrę finansowo-ekonomiczną. Natomiast w kwestiach prawnych stale współpracujemy z kancelariami prawnymi mającymi doświadczenie w zakresie obsługi nieruchomości mieszkaniowych.
W zarządzanych przez nas budynkach bardzo dużą wagę przykładamy do utrzymania czystości, ponieważ to właśnie jest wizytówką każdego zarządcy.
Pragniemy przedstawić następujące informacje dotyczące procesu zarządzania obowiązujące w naszej firmie.
Do administrowania budynkiem proponujemy Państwu obsługę dwuosobowego zespołu zarządzającego, w skład którego wchodzą:
 administrator nieruchomości
 inspektor techniczny

Do podstawowych obowiązków administratora należy:
 nadzór nad stanem prawnym nieruchomości wraz z prowadzeniem dokumentacji techniczno – prawnej
 nadzór nad czynnościami związanymi z utrzymaniem i eksploatacją budynku
 windykacja należności z tytułu opłat za lokale i innych przychodów z nieruchomości
 sprawdzanie utrzymania czystości w budynku i w bezpośrednim otoczeniu
 nadzór nad terminowym opłacaniem ubezpieczenia budynków na wypadek ewentualnych szkód
 sprawdzanie poprawności naliczania opłat za dostarczane media i podatki od nieruchomości, zatwierdzanie płatności
 prowadzenie wykazu lokali i mieszkańców w nich zamieszkujących
 nadzór nad pracą firmy ochroniarskiej.
Do podstawowych obowiązków inspektora technicznego należy:
 zapewnienie sprawnego funkcjonowania urządzeń technicznych nieruchomości wspólnej np. kotłowni, domofonów, dźwigów osobowych wszystkich instalacji wewnętrznych
 okresowe kontrole i sporządzanie raportów dotyczących stanu technicznego budynku, urządzeń i instalacji
 nadzorowanie remontów, modernizacji i konserwacji – zgodnie z przepisami Ustaw Prawa Budowlanego
 nadzór nad usuwaniem awarii i ich skutków
 zlecanie robót remontowych oraz innych usług z zastosowaniem procedur przetargowych dostosowanych do potrzeb i życzeń właścicieli
 zapewnienie codziennego przeglądu budynku przez konserwatora.

Naliczenia zaliczek na utrzymanie lokalu mieszkalnego, rozliczenia kosztów i przychodów wspólnych są prowadzone w siedzibie firmy przez księgową oraz wyszkolone osoby, które wspomagają księgowość oraz uczestniczą w rozliczeniach.
Kontakt z mieszkańcami jest jak najbardziej uproszczony tzn. kontakt telefoniczny całodobowy, oraz osobisty w siedzibie firmy i w biurach obsługi klientów zlokalizowanych przy ul. Jabłecznej 30 i przy ul. Zwycięskiej 16/2.
Nowością w kontaktach z mieszkańcami jest wprowadzane w naszej firmie Internetowe Biuro Obsługi Mieszkańca (w skrócie IBOM). Powyższą usługę stanowi aplikacja internetowa umożliwiająca mieszkańcom na bieżące monitorowanie informacji dotyczących posiadanego lokalu mieszkaniowego. Udostępniana w procesie autoryzacji na podstawie nazwy użytkownika oraz hasła funkcjonalność obejmuje między innymi:
 informacje o lokalu,
 saldo,
 harmonogram płatności,
 informacje od zarządcy,
 możliwość dokonania zgłoszenia,
 formularz kontaktowy,
 mechanizm przypominający o wydarzeniach (płatności, zebrania, etc.)
Baza danych stanowiących źródło informacji dla IBOM będzie aktualizowana każdego dnia. Dwuwarstwowa budowa systemu wyklucza możliwość nieautoryzowanej ingerencji w dane.
System IBOM jest częścią Aplikacji internetowej PUMAZ, która zawiera szereg dodatkowych informacji oraz mechanizmów potrzebnych zarówno mieszkańcom jak i podmiotom współpracującym. System IBOM jest rozwiązaniem autorskim, stworzonym na zamówienie i dopasowanym idealnie do potrzeb firmy zarządzającej PUMAZ.
Wszelkie awarie występujące w zarządzanych przez nas budynkach usuwane są na bieżąco. W każdej klatce znajduje się tablica informacyjna, na której mieszkańcy znajdą informacje dotyczące naszych telefonów i telefonów firm specjalistycznych, z którymi współpracujemy. Praktycznie wygląda to tak, iż w godz. 7:00 – 20:00 zgłoszenia przyjmuje nasz dyspozytor, a w godz. nocnych w razie potrzeby do dyspozycji pozostaje firma pełniąca pogotowie techniczne. Po przyjęciu zgłoszenia jeżeli awaria jest drobna usuwa ją, w zależności od rodzaju, konserwator o specjalizacji hydraulik, spawacz bądź konserwator o specjalizacji elektrycznej zatrudnieni w naszej firmie, natomiast gdy zdarzenie jest poważne natychmiast wezwane są firmy z którymi mamy podpisane umowy. Są to firmy sprawdzone w działaniu na budynkach przez nas zarządzanych.
Inspektor techniczny zapewnia budynkowi codzienny dozór konserwatorski, wszelkie zauważone usterki są usuwane na bieżąco przez pracowników posiadających specjalistyczne uprawnienia.
Jak już wcześniej wspomnieliśmy dbałość o utrzymanie czystości zarówno w nieruchomości jak i na zewnątrz, jest dla nas sprawą priorytetową. Jako załącznik przedstawiamy przykładowy zakres świadczenia usług porządkowych.
W wykonywaniu powyższych zadań współpracujemy z doświadczonymi i konkurencyjnymi na rynku wrocławskim firmami. Wybór firm zawsze jest dokonywany w porozumieniu ze współwłaścicielami nieruchomości.
Budynki są ubezpieczane od ognia, zalania i innych kataklizmów w towarzystwie ubezpieczeniowym, które zaoferuje najlepsze warunki.
Aktualnie firma „PUMAZ” zarządza zasobami o wielkości: 2649 mieszkań, 73 lokali usługowych i 1051 garaży o łącznej powierzchni 181 tys. m².
Na dzień dzisiejszy zarządzamy nieruchomościami wybudowanymi przez developerów: Profit Development S.A., WPBM „MÓJ DOM” S.A., DOM-INVEST Sp. z o.o., GEO, Mieszkanie i Dom Sp. z o.o., RODIS Sp. z o.o., STALMONT Sp. z o.o., INTAKUS S.A., I2 Development Sp. z o.o. Sp. k. (dawniej Przedsiębiorstwo Budownictwa Mieszkaniowego „INTER INVEST II” Sp. z o.o.)
Naczelną zasadą firmy „PUMAZ” jest takie zarządzanie nieruchomością aby jej właściciele mogli na nas liczyć w każdej sytuacji. Bardzo chętnie udzielimy wszelkich informacji na temat przedstawionej oferty, która będzie mogła być przedstawiona w pełni w momencie uzyskania danych o powierzchni zarządzanej nieruchomości (wewnętrznej
i zewnętrznej). Brak niezbędnych informacji powoduje również, że na czas złożenia oferty możemy zaoferować Państwu nasze usługi za wynagrodzenie w granicach 0,50zł/m² powierzchni użytkowej.


Z wyrazami szacunku








Internetowe Biuro Obsługi Mieszkańca

Jest to system informatyczny składający się z oprogramowania księgowego zarządcy oraz zaawansowanej aplikacji internetowej (serwis internetowy), pozwalający mieszkańcom na stały dostęp do danych dotyczących zajmowanych lokali oraz związanych z nimi kwestii finansowych

Aktualizowany w trybie dziennym system, zawiera informacje dotyczące aktualnego salda właściciela lokalu, bieżących zobowiązań finansowych oraz aktualnych zaliczek generowanych na podstawie aktualnych stawek, które również są dostępne do wglądu.

Wszystkie dane udostępniane są na podstawie systemu autoryzacji oparte na haśle generowanym przez zarządcę. Połączenie pomiędzy przeglądarką internetową mieszkańca a serwerem zarządcy jest szyfrowane co dodatkowo zwiększa bezpieczeństwo.

Symbol ibom poza aspektami czysto finansowymi zawiera również szereg mechanizmów umożliwiających interakcję mieszkańców z zarządcą oraz między sobą. Mechanizmy te to forum wspólnotowe, zgłaszanie awarii, system przypominania o płatnościach / wydarzeniach, dziennik aktualności, galerie oraz system ankiet.

Docelowo uruchomiony zostanie system płatności on-line przy wykorzystaniu systemów płatniczych dostarczanych przez czołowych polskich dostawców usług płatności on-line takich jak eCARD czy PolCard.

System ibom jest rozwiązaniem dedykowanym przygotowanym na zamówienie firmy PUMAZ i dopasowany do potrzeb zarządcy oraz mieszkańców.







UMOWA O ZARZĄDZANIE - WZÓR

Nieruchomością położoną we Wrocławiu przy ul. ………......................... zawarta w dniu …………………… we Wrocławiu, pomiędzy:

Firmą PUMAZ – Stanisław Olszewski, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Sępiej 29 – wpis do ewidencji działalności gospodarczej nr 156075 z dnia 8.06.2001 r. reprezentowaną przez:

1. Stanisława Olszewskiego – posiadającego licencję zawodową nr 5532 nadaną przez Urząd Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast oraz polisę ubezpieczeniową nr 901000085157 od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem czynności zarządzania.
zwanym w dalszej części umowy ZARZĄDCĄ
a
Wspólnotą Mieszkaniową, położoną we Wrocławiu przy
ul. ……………….., którą reprezentują osoby powołane uchwałą nr …… z dnia …………….
1. ………………………………
2. ………………………………
3. ………………………………
zwanymi w dalszej części umowy WSPÓLNOTĄ.

§ 1
1. Wspólnota nieruchomości położonej we Wrocławiu przy ul. ……………………………, kw ……………… nr działki .... pow. ...............m² oświadcza, że w dniu spisania niniejszej umowy właścicielami lokali w nieruchomości są osoby wymienione w zał. nr 1 do niniejszej umowy. Wszyscy posiadają wpisy w księgach wieczystych, prowadzonych odrębnie dla każdego lokalu.
2. Szczegółowy opis nieruchomości określa protokół zdawczo-odbiorczy sporządzony przez przedstawicieli obu stron, który stanowi załącznik nr 2 do umowy.
§ 2
1. Zgodnie z uchwałą nr ...... z dnia ……………. Wspólnota zleca a ZARZĄDCA przyjmuje obowiązek zarządzania nieruchomością, o której mowa w § 1 umowy.
2. ZARZĄDCA kieruje sprawami Wspólnoty i reprezentuje ją na zewnątrz w sprawach zleconych uchwałą Wspólnoty.
3. Do obowiązków ZARZĄDCY należy w ramach uchwalonych i posiadanych przez Wspólnotę środków finansowych:
3.1. utrzymanie porządku i czystości (zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku z dnia 13.09.1996 r. wraz z późn. zm.)
3.2. bieżąca konserwacja budynku, a w szczególności dokonywanie napraw budynku, jego pomieszczeń i urządzeń technicznych, umożliwiających właścicielom lokali korzystanie z oświetlenia, zimnej wody, gazu i innych urządzeń należących do wyposażenia nieruchomości wspólnej.
3.3. dokonywanie przeglądów technicznych budynku zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego.
3.4. wykonywanie napraw bieżących w tym usuwanie awarii w nieruchomości wspólnej. Zakres usuwania skutków awarii wymaga uchwały Wspólnoty.
3.5. zawieranie umów w imieniu Wspólnoty na dostawę energii elektrycznej, zimnej wody i odbioru ścieków kanalizacyjnych, wywozu śmieci, usług kominiarskich, sprzątanie posesji, na konserwację anteny zbiorczej itd., po uzyskaniu akceptacji zarządu Wspólnoty, wraz z kontrolą wykonywania warunków umownych.
3.6. ubezpieczenie budynku, opłacanie podatków, innych opłat publiczno-prawnych przypadających od nieruchomości wspólnej, chyba że są pokrywane bezpośrednio przez właścicieli poszczególnych lokali.
3.7. naliczanie w formie zaliczek miesięcznych wymiarów opłat na pokrycie kosztów zarządu za zużytą energię elektryczną i gazu, zimną wodę, odprowadzanie ścieków, wywóz nieczystości stałych, usługi kominiarskie, remonty i konserwacje, utrzymanie czystości i porządku, ubezpieczenia itp.
3.8. naliczanie opłat za świadczenia wraz z ich rozliczeniami, z wyjątkiem świadczeń, na które są zawarte indywidualne umowy z dostawcami.
3.9. windykacja należności dotyczących nieruchomości bez sądowego ich dochodzenia.
3.10. wydawanie poświadczeń w zakresie zobowiązań finansowych związanych z własnością lokali dotyczących dodatków mieszkaniowych lub pomocy społecznej.
3.11. prowadzenie dla nieruchomości księgowości finansowej, dokonywanie rozliczeń poprzez rachunek bankowy oraz składanie ze swej działalności rocznych sprawozdań.
§ 3
Naprawy główne budynku, zagospodarowanie terenów nie zabudowanych na nieruchomości, renowacja zieleni, w tym elementów architektury, wykraczające poza drobne naprawy i konserwacje, będą realizowane przez Zarządcę po zatwierdzeniu przez Wspólnotę rocznego planu gospodarczego.
§4
1. Wszelkie wydatki z funduszu remontowego będą realizowane w porozumieniu z Zarządem Wspólnoty.
2. Kluczowe decyzje dotyczące bieżącego funkcjonowania Wspólnoty będą konsultowane z Zarządem Wspólnoty.
§ 5
1. Właściciele lokali uczestniczą w kosztach utrzymania nieruchomości wspólnej w wysokości określonej uchwałą Wspólnoty podjętej na podstawie rocznego planu gospodarczego, w formie miesięcznych zaliczek płatnych z góry do 10 dnia każdego miesiąca, podlegających rozliczeniu po zbilansowaniu kosztów utrzymania nieruchomości w cyklach rocznych, nie później jednak niż do końca pierwszego kwartału roku następnego.
2. Za zarządzanie ZARZĄDCA pobierać będzie, wynagrodzenie w wys. …… zł za 1 m² powierzchni całkowitej lokalu mieszkalnego miesięcznie. W m-cu styczniu każdego roku wynagrodzenie może być waloryzowane o wskaźnik wzrostu cen i usług za rok poprzedni, zgodnie z Komunikatem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego ogłoszonym w Monitorze Polskim po uzgodnieniu ze Wspólnotą Mieszkaniową..
3. Wynagrodzenie za zarządzanie płatne z konta Wspólnoty, z dołu, do 10-go każdego miesiąca.
4. Oprócz kosztów zarządu nieruchomością wspólną o których mowa w pkt.1, właściciele lokali ponoszą wydatki obejmujące następujące świadczenia:
energię elektryczną, zimną wodę, odprowadzanie ścieków, wywóz nieczystości stałych itp.
5. W przypadku podwyższenia przez dostawców cen za usługi, o których mowa w § 2 pkt.3.8. opłaty obciążające właścicieli ulegną proporcjonalnemu wzrostowi cen, o czym ZARZĄDCA niezwłocznie powiadomi na piśmie właścicieli lokali wraz ze wskazaniem terminu, od którego obowiązują.
6. Opłaty na pokrycie kosztów zarządu oraz świadczeń należy uiszczać na konto Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. ………………………. w banku ................................. nr konta .................................................................................
7. Wszystkie przelewy podpisywane są przez Zarządcę.
§ 6
1. Wspólnota – właściciele lokali zobowiązani są między innymi do:
1.1 ponoszenia wydatków związanych z eksploatacją lokali i utrzymaniem ich w należytym stanie.
1.2 przestrzeganie porządku domowego.
1.3 uczestniczenia w kosztach związanych z utrzymaniem nieruchomości wspólnej.
1.4 korzystania z nieruchomości wspólnej w sposób nie utrudniający korzystania przez innych współwłaścicieli oraz współdziałania z nimi w ochronie wspólnego dobra.
1.5 zezwolenia na wstęp do lokalu na żądanie Zarządu, ilekroć jest to niezbędne do przeprowadzenia konserwacji, remontu albo usunięcia awarii w nieruchomości wspólnej, a także w celu wyposażenia budynku, jego części lub innych lokali w dodatkowe instalacje.
2. Za zobowiązania dotyczące nieruchomości wspólnej odpowiada Wspólnota bez ograniczeń, a każdy właściciel lokalu w części odpowiadającej jego udziałowi w tej nieruchomości
§ 7
Właściciele mają nieograniczony wgląd we wszystkie dokumenty dotyczące Wspólnoty.
§ 8
1. Umowę zawiera się na czas nieokreślony z mocą obowiązującą od ………….. zgodnie z uchwałą z dnia ………….. Wspólnoty Mieszkaniowej położonej we Wrocławiu przy ul. ………………………….
2. Każda ze stron może wypowiedzieć umowę na 3 miesiące naprzód na koniec każdego miesiąca kalendarzowego.
§ 9
Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności.
§ 10
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy ustawy o własności lokali z dnia 24 czerwca 1994 roku /tekst jednolity 8 sierpnia 2000 r. Dz.U. 80 poz. 903/, oraz odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.
§ 11
Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, z których 1 otrzymuje Wspólnota, a jeden egzemplarz Zarządca.



.................................... ..................................
ZARZĄDCA WSPÓLNOTA






Dodatkowo otrzymałem parę dokumentów - polisę, świadectwa, wypis z ewidencji, referencje, etc.


Twisted Evil

co uważacie??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
diego_8



Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 100

Post
Wysłany: 31-07-2009, 15:33:17    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

W tym wątku http://forum.gazeta.pl/forum/w,186,89987209,,Szukam_Zarzadcy_nieruchomosci.html?v=2
raczej Pumaza nie polecają...

AMD z kolei zarządza chyba budynkami Archicomu, więc też trudno powiedzieć, które niedoróbki leżą w gestii Archicomu, a które w AMD.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Złociste jarzębiny - Forum mieszkańców, ul. Zatorska, Wrocław Strona Główna -> Złociste Jarzębiny I Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group